12 czerwca 2012

''Anioł Miłości Bliźniego
autor: nieznany

Czasopisma informują nas o Aniołach Miłości bliźniego, które całkowicie poświęcają się dla ludzi chorych, biednych i cierpiących. Przede wszystkim w tak zwanym Trzecim Świecie spotykają nas takie Anioły, które całe życie poświęcają służbie biednym. Jednak również u nas istnieje wystarczająco dużo Aniołów Miłości Bliźniego. Pewnej kobiecie źle się dzieje. Nie widzi już żadnego wyjścia i decyduje, by zakończyć swoje życie. Wtedy spotyka ją jakiś człowiek i rozpoczyna z nią rozmowę. To był dla niej anioł, który uwolnił ją z opresji. Pewien starszy mężczyzna ma trudności, by wysiąść z tramwaju. Młoda dziewczyna bierze go pod rękę i pomaga mu. Mężczyzna doświadcza jej jako anioła. Takie Anioły Miłości Bliźniego otwarte są na ludzi wokół siebie. Dostrzegają sytuację, gdy ktoś potrzebuje pomocy. I wtedy są obecne bez zbytniego rozmyślania o ich dobrych uczynkach. Są gotowe do tego, by interweniować tam, gdzie to jest potrzebne. Warunkiem ich gotowości do pomagania jest odwaga, by dać się poruszyć przez innych ludzi i pozwolić się nawet zranić. Odwaga jest potrzebna, ponieważ nie zawsze tak łatwo jest pomóc komuś, kto pełen jest zgorzknienia i złości. Osoba pomagająca otrzymuje wtedy wiele energii negatywnej. Kiedy jednak zaufa Aniołowi Miłości Bliźniego, wtedy pozytywna energia, jakiej udzielił tej osobie anioł, jest mocniejsza.
(...) Życzę ci wielu pozytywnych doświadczeń z twoim Aniołem Miłości Bliźniego. Niechaj otworzy ci oczy, byś widział, gdzie akurat jesteś poszukiwany. Anioł Miłości Bliźniego skontaktuje cię z tą stroną twojej duszy, która dobrze na ciebie wpływa. Pozwoli twojej duszy rozkwitnąć. Napełni ją miłością. Nie będziesz się czuł przytłoczony albo wydany, gdy będziesz postępował z Aniołem Miłości Bliźniego wtedy, gdy będziesz w potrzebie; anioła, który odnajdzie odwagę, by podejść do ciebie, by zrozumieć twoją potrzebę i wędrować razem z tobą przez pewien odcinek twojej drogi.''

Większej części tekstu nie dodałam, ponieważ zajęłoby mi to za długo, a naprawdę ostatnio nie mam zbyt dużo czasu. Aczkolwiek, może teraz wyjaśnię o co tutaj chodzi.
Kiedyś gdy wracałam z pracy w deszczowy dzień, to zobaczyłam starszą kobietę co akurat schodziła z górki z reklamówkami w rękach, a ponieważ było ślisko od deszczu, widać było, że ledwo idzie. Bez zastanowienia podbiegłam i zaoferowałam pomoc. Wzięłam kobietę pod pachę, a w drugą rękę wzięłam jej zakupy, no i tak razem zeszłyśmy z górki. Troszkę porozmawiałyśmy, pytała się mnie czym się zajmuję, jak się nazywam i okazało się, że kobieta też jest Polką.
Minęły około dwa miesiące i dzisiaj w pracy dostałam kartkę, gdzie na kopercie było tylko moje imię. Zdjęcie to okładka kartki, a w środku żadnego podpisu, tylko 3 strony wyrwane z jakiejś książki i włożone do środka kartki. Już Wiece skąd jest ten tekst?

Piosenka może nie na temat, ale akurat gra w sercu.

3 komentarze:

  1. Cała prawda zawarta w tych słowach o Aniołach pomagającym potrzebującym...

    DZIĘKUJĘ,ŻE JESTEŚ...

    Na Rózy białej,na jej płatkach
    Układam swoje Poezji słowa
    Kiedy piszę,jest większa Wiara
    Serce donośnie wtedy woła.

    Biel nieskazitelnej Róży białej
    Ze mną jest od wielu juz lat
    Rozumiem ten Świat bardziej
    Piękny jest teraz ten czas.

    Mam wiele serc,co tkają mi słowa
    Jednym Płatkiem z tych serc jesteś Ty
    To Ty też sercem do mnie wołasz
    W barwie swojego piękna lśnisz.

    Dziś dziękuję za to,że Jesteś
    Za to,że wierzysz w Poezji sens
    Lecz proszę...pamiętaj,kiedyś odejdę
    Zachować w sercu swoim mnie chciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. UŚMIECHNIJ SIĘ DO WĘDROWCA.

    I rusza Wędrowiec przed siebie
    Serce Wędrowca i radość niesie
    Czas by spełnić kolejne marzenie
    W jego spełnienie mocno wierzę.

    Z uśmiechem na twarzy i sercu
    Rusza...samotny...ku pięknu
    Zabiera ze sobą i Ciebie
    W radosnej duszy śpiewie.

    Kiedy już z Wędrówki wróci
    Sercem i słowami zanuci
    Ukaże piękno jakie spotkał
    I jaką niespodziankę od losu dostał.

    Uśmiechnij się do Wędrowca...proszę
    Ten uśmiech ze sobą zabiorę
    Będzie mi dodatkiem w podróży
    Wędrowiec z Twym uśmiechem wróci.

    OdpowiedzUsuń